.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آقای مختاباد، پیاده شوید با هم برویم
آقای مختاباد، پیاده شوید با هم برویم

آقای مختاباد ، پیاده شوید با هم برویم .
بسم الله الرّحمن الرّحیم و صلّی الله علی محمّد و آله الطاهرین و عجّل فرجهم .
پس از افاضات ناسنجیده و شعارگونه آقای مختاباد در خصوص جایجایی مجسمه های مربوط به سوار تیرانداز سوار بر کالسگه _ نمیدانم چرا همه معترضین فقط اسب ها را دیدند شاید چون اسب حیوان نجیبی است - در میدان حضرت امام شهر ساری ؛ البته پس از برخی دیگر از اعلام نظراتی حداقل در دایره ادب و نزاکت بوده و صرفاً جنبه پرسشگری داشتند و نه عقده گشایی ، هر چند برادران معززم جناب هادی ابراهیمی و جناب صادقعلی رنجبر و دیگر دوستان پاسخ هایی را به مشارالیه دادند، پاسخ هایی که از احساسات پاک و نهاد غیرتمندشان برخواسته بود ؛ اما با کسب اجازت از این عزیزان نگارنده نیز بر خود فرض دانست چند کلامی هم از منظر خود با آقای مختاباد سخن براند و چند نکته ای را از باب آیه شریفه " فذکر ان الذکری تنفع المومنین " بدیشان یادآور گردد :
1 – جناب مختاباد ، نگاهی دوباره به افاضاتتان بفرمایید ، متاسفانه نگاه شما معایبی فاحش دارد و از آنجا که نوع دید شما دارای اشکالات اساسی است ، می بایست آن را اصلاح فرمایید نه اینکه تاراج بر سرمایه انقلاب و ارزشهایش بزنید :
الف : فرمودید : من و نسل من نوجواني و جواني را درك نكرديم؛نوجوانيم ( دوران راهنماي و دبيرستان)با نفرت و شعار و خشم "مرگ بر شاه، مرگ بر آمريكا، مرگ بر شوروي و..."گذشت، اندكي كه پا به سن شدم و سبيلي و ريشي تنك بر صورتم نمايان شد( دوران دانشجويي) جنگ بود و جنگ.و من همراه نسلم فقط مرگ بر همه دنيا و درود بر خود را بآسمان حوالت مي كرديم، ديگر مجالي براي شادي و سرور نبود،
برادر ، این دوران پر از شور و عشق و جوانی بود ، مشکل آنجاست که شما جوانی را چه معنا میکنید کجای جنگ ما مرگ بود ، عزیز برادر، دفاع تمام مقدس ما ، تمامی عشق و معرفت الهی بود ، تمامی حیات و زندگی بود ؛ شما زندگی را گونه ای دیگر معنا کردید و فهمیده اید ، ما چه کنیم ؟ اگر نبود که امام بزرگوارمان نوجوان سیزده ساله را رهبر خطاب نمی کرد . در چه وقت آن مجال شادی و سرور نبود ؟ ندیدی مادران شاد و سرمست شهدا را که یکی یکی فرزندانشان را به حجله دامادی شهادت فرستادند تا ایشان با قهقهه مستانشان عند ربهم یرزقون شوند و شفیع ما ؟ ندیدید ؟ جداً ندیدید ؟ اگر ندیدید این اشکال به خودتان وارد است آقاجان ، نه دیگران . فتدبّر .
پس اگر میفرمایی : وقتي هم كلاسي دانشگاهت را يا با دست و پاي قطع شده و يا پيكري بي جان ملاقات مي كردي "ديگر براي عشق و حكايت مجالي" متصور نبود....
اشکال بر خود توست ، که اگر درست مینگریستی ، این صحنه ها همه اش عشق بود و عشق و اگر چشم عاشورایی داشت که عاشوراییان به فرموده مولایمان علی علیه السلام عاشق بوده اند " هذا مصارع العشاق " ؛ آنگاه همچون زینب کبری سلام الله علیها سخنی جز " ما رایت الا جمیلاً " سر نمیدادی .
ب : فرمودید : و... جنگ تمام شد اما نگاه جنگي و انقلابي همچنان همانند سايه اي من و نسلم را تعقيب مي كرد؛
برادر ؛ آری نگاه جنگی و انقلابی همچنان وجود دارد ، این درست است ، اما اولش را اشتباه کردی ، جنگ تمام نشد ، ما هنوز در جنگ و مبارزه با شیطان بزرگ و دیگر شیاطینیم ، این اشتباه بزرگی است که یا از درک صحیح آن عاجزید و یا خود را به تغافل می زنید ، اشداء علی الکفار ، رحماء بینهم همیشگی است ، مشکل آنجاست که شما و برخی دوستانتان همواره خود را آنسوی خاکریز و در طرف دشمن جای می دهید و لذا اخم و فریاد انقلابی و ارزشی ما به شما برمی خورد . این را از شهید بزرگوار سید شهیدان اهل قلم یادگار بگیرید : " شاید جنگ خاتمه یافته باشد اما مبارزه هرگز پایان نخواهد یافت . "
لذا آنجا باز افاضه فرمودی که :
" ......با كابوسي "بوف كور وار" به پوشش و ارتباطات بچه هايش مي نگرد... " ؛ باز هم نفهمیدی که این نوع پوشش ها و ارتباطات که خود میدانی و من هم میدانم ، همان جنگ دشمن است . برادر جنگ ادامه دارد اگر نداشت امثال شما را ؛ تلفات نمیدادیم .
همین اندازه از تکرار افاضاتتان بس است بگذریم تا دلخونترمان نکردید .
2 – جناب مختاباد ، جناب " عضو كوچك جامعه فرهنگ و هنر ايران عزيز " ، شما که به جای فرهنگ و هنر بدینگونه برای چند مجسمه ترکتازی می کنید و دیگران را متهم ، شما در این چند ماهه برای مسلمانان منطقه ، شیعیان بحرین ، اصلاً برای هنرمندان شیعه بحرینی ، همین شاعره مظلومه ، خانم آیات القرمزی " چه کردید ؟ رگ غیرتتان فقط برای مجسمه میجنبد ؟
3 – خوب است آن جناب نگاهی به سایت های ضد انقلاب و معاند نظام جمهوری اسلامی و مخالف و توهین کننده به امام عظیم الشان و راحلمان بیندازید – شاید هم که دیده اید – راه دور چرا همین سایت صهیونیستی بالاترین را ببینید ، آنگاه شباهت ها که نه ، یکسان بودن های کلامی و توهینی و موضعگیری های خود را با افاضات این سایت و همچنین حمایت آنها از شما را ببینید که تا به کجاست ؟ اگر فرصت داشتید کمی فکر کنید علت آن را !!
عالیجناب مختاباد ، اساساً چه رابطه ای بین آنها و شما وجود دارد – شاید و انشاءالله که هیچ ، آری گربه بود - فکر آدمی هم با این شباهت های تاریخی به یاد بیانیه های سران فتنه - عشق توهم و شیخ ساده لوح – هم اصلاً نمی افتد . اما برادر، حداقل شما که مثل بعضی ها مدعی امام عزیزمان هستید و با ایشان هم زیاد میپرید ، این فرمایشات معظم له را که یادتان است :
" اگر چنانچه آمریکا از ما تعریف بکند و روزنامه های آمریکا از ما تعریف بکنند آن وقت است که باید مردم بگویند این چه است قضیه ؟ "
صحیفه امام ج 9 ص 527
" شما توقع نداشته باشید که آنها از ما تعریف بکنند ، اگر آنها از من طلبه و شما تعریف می کردند ساقط میشدیم . "
صحیفه امام ج 17 ص 34
" آن روزی را که آمریکا از ما تعریف کند باید عزا گرفت ، آن روزی را که کارتر و ریگان از ما تعریف کنند معلوم میشود در ما اشکالی پیدا شده ، آنها باید فحش بدهند "
صحیفه امام ج 18 ص 242
آقای مختاباد ، به عزا نشستی یا سازت را کوک کردی و صدایت را نازک تر ؟؟
4 – در برخی افاضات جنابتان از دادستان ارزشی و انقلابی مرکز استان به اشکالی به دور از ادب و صد البته بعضاً مجرمانه که قابل پیگیری قضایی نیز می باشد سخن راندید – به هر حال برخی دوستان جدیداً راه حل اشتهار مجدد را در افاضات اینچنینی و زندان و فرار قاچاقی به خارج از کشور و .. میبینند –
اولاً : دادستان قاضی القضات نیست – متوجه متلکتان هم هستیم - ، قاضی القضات رئیس محترم قوه قضاییه است . اما جناب شریفتان بداند دادستان مدعی العموم است ، شما که با این کار خویش عملاً خود را مدعی هنرمندان دانسته اید و نماینده شان - بماند صحت و سقم این نمایندگی – بدانید که دادستان شرعاً ، قانوناً و عرفاً مدعی العموم است و مظهر خواست مردم . دستور او پس از هزاران درخواست مردم شهید پرور ، ایثارگران و خانواده محترم شهدا و مسئولین در جابجایی – دقت کنید جابجایی – این مجسمه ها از مکان فعلی ، نصب آنها در مکانی دیگر و جایگزینی نماد و المانی متناسب با نام میدان و امام بزرگوار بوده است ؛ همین . اساساً عدم تناسب – امیدوارم این اندازه وجدانتان بیدار و منصف باشد – این نمادها تنها علت این جابجایی گردید و لاغیر ؛ این که برخی مدیران شهری در انتقال این مفاهیم و خواست مردم شهید پرور و ولایی ساری و استان ، نتوانستند به درستی اقدام کنند و موج سواران و ضدانقلاب مترصد فرصت و برخی دوستان نادان چه کردند و چه گفتند ، سخن دیگری است . اما این مسئله نمی بایست در فهم انسان با کمالاتی چون شما خدشه وارد مینمود تا بدانجا که همسو با ضدانقلاب موضع بگیرید .
اما سه نکته آخرین :
اول : اینکه نمادهای اندک هنری و خاطراتتان در همین چند اسب خلاصه میشود ، تقصیر ما نیست ، شما را به خدا وقت نمایندگان و دیگر مسئولین را به خاطر خاطرات عزیز شخصیتان نگیرید .
دوم : آنکه در کجای قانون شما آمده است نصب و برداشت یک نماد تنها ؟؟ با اجازه ؟؟ امثال شما هنرمند و نخبه ؟؟ میسور است ؟ خدا اجرتان دهد لطفاً ما را نیز ارشاد فرمایید .
و سوم : آنکه برادر جان ، این " تقاضای شما از مردم شریف در اعتراض جدی " دوباره ما را یاد آن دو سر از جند سر فتنه انداخت . مثل اینکه شما هم بیشمارید ؟؟
آقاجان ؛ پیاده شوید با هم برویم .
والسلام علی من اتبع الهدی
ابراهیم بوداغی – مدرس دانشگاه


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بابک 26 خرداد 1390
کاش بجای جابجایی مجسمه ها که نماد قدیم شهر ساری بود یک میدان دیگر بانام حضرت امام می ساختند
محمدي 28 خرداد 1390
دمت گرم حاج ابراهيم
عمار 28 خرداد 1390
روش جدید معروف شدن ، بچه مچه ها
کوبیدن منتقیدن به نام نظام و انقلاب
در صورتی که هیچ از نظام نمیفهمند و فقط پی منافع خود هستند
نا شناس 28 خرداد 1390
این نوشته واقعا تفرقه انگیز و سخیفه. توی این مملکت آدم نمی تونه نسبت به چیزی نظر شخصیش رو بیان کنه و کسی باهاش دست به یقه نشه! شاید در جریان جنگ به خیلی از شما برادرا خوش گذشته باشه ولی باور کنین خیلیا هنوز دارن تاوان اون دوره رو پس می دن. در ثانی حمایت از یه کار هنری کجاش تعصب بیجا محسوب میشه؟
نا شناس 28 خرداد 1390
آقای بوداغی با تمام احترامی که برای نظرات حضرتعالی قائلم، شما نیز چون برخی از مسئولین و مدعیان دروغین ارزش گرایی سخن به زبان رانده اید. خارج از انصاف است که بدون توجه به عمق سخنان جناب آقای مختاباد حکم ارتداد و بطلان بر ایشان بکشیم و ایشان را محکوم به سخنان باطل و محذوف نماییم.
کسی که داعیه تدریس در دانشگاه را یدک می کشد باید در مطالب و گفتار خویش سنجیده تر نسبت به دیگران قلم بزند که امیدوارم شما نیز من بعد در افاضات خود از حریم عدالت خارج نشوید و برای کف و سوت و هورای سارقان اسب میدان امام!!! پیشگام نگردید.
هنرمندی از بهشهر
تات 29 خرداد 1390
جناب مختاباد كلي نگر باش براي مجسمه اسبها اينقدر متعصب نباشيد.فرهنگ مازني ها به مجسمه اسبهاي داخل ميدان نيست به ايثار ومعرفت وفداكاري عام بنگريد
نا شناس 30 خرداد 1390
این آقایونی که اینجا فقط بلدند فحش بدن بفرمایند از کدام قسمت حرف های مختاباد دارن دفاع می کنن ؟؟ کسی که فرهنگ ایثار و شهادت رو به خاطر چند تا اسب به باری گرفته اصلا ارزش دفاع داره ؟؟ کجای حرفهای آقای بوداغی نادرسته که اینجوری بهش هجمه کردین ؟؟ واقعاً آقایان نمیبینن کی از حریم عدالت خارج شد ؟؟
نا شناس 30 خرداد 1390
دوست عزیز مدافع مختاباد ما چیکار کنیم که اسب برای شما هنر محسوب میشه ؟؟ بابا خب هنرتون بردن گردش ، خسته شدن طفلیها ،
نا شناس 30 خرداد 1390
اقاي بوداغي بااينكه خودتو مدرس دانشگاه معرفي كردي خودت ميدوني شاغل دركجايي دورازانصاف است كسي كه فقط بصورت حق التدريس دردانشگاه مشغول تدريسه معلوم نيست ترم آينده تدريس داشته باشه يانه خودش ومدرس دانشگاه معرفي كنه وبا الفظ شبيه به برخي ازاساتيدوبزرگان وبا جملات قرآني خودنمايي بنمايي ويا به مثال مدعيان دروغين ارزش گرايي سخن ايراد نمايي دورازانصاف است خودرا بخواي اينطورمطرح نمايي وباحمايت ازدادستان واساتيدارجمندهمچون صادق رنجبرومسولين خودي نشان دهي.آقاي حقوقدان ميداني حكم ارتداد يعني چه.شما به چه حقي سخنان مختابادرا واهي باطل قلمدادنمودي .وااسفا كه روزي برسد شما حاميان اسلام وانقلاب ونظام باشيد بيشتربه خودت بنگرسوابق خودت را بررسي كن تاسف دارم براي دانشگاهي كه شما به عنوان مدرس داعيه تدريس را يدك ميكشيد.
نا شناس 30 خرداد 1390
اقای بوداقی از زبان مردم ساری صحبت نکنید .اقای مختاباد اقتخار ساری است.
هم سنگر 30 خرداد 1390
[با سلام
جددا که . کلی جای تاسف است که اینگونه بر سر مسائلی ساده با هم سر شاخ شدید . چرا ما نتوانیم با زبان ساده و آمیانه با هم صحبت کنیم . حال بر آن شدیم که از سر خشم و نفرت هم خودمان و همدیگران را زیر سئوال ببریم . آقای بوداغی و آقای مختاباد هر دو شما آقایان از این ولایت هستید آیا درست است که در این وادی که فرهنگ و هنر نام دارد خود را دست مایه دسیسه های دشمن کنید . آیا درست است که این گونه با هم در جنگ باشید . آقای بوداغی خطاب به شما می گویم : شما که خود را فردی تحصیل کرده و دانشگاهی می دانید چرا در مقابل چنین نظری اینگونه واکنش نشان می دهید . مگر جنگ و هشت سال دفاع از مملکت فقط از آن شما بود . مگر دیگران نبودند . مگر ما سرداران ندادیم مگر دوستان ما شهید نشدند . آیا ما در حال حاضر باید نمایشگر چنین وضعیتی باشیم که دو ایرانی اینگونه به هم می پیچند که دیگران باید در مورد انها بحث کنند . آقای مختاباد نظر شخصی خود را گفتند مگر شما در محل کار خود که همان دانشگاه باشد در سر کلاس نظر خود را به دانجویان خود تحمیل می کنید و شاید هم در مباحث دروستان فقط می گوئید این حرف من درست است که اینجا حالا دارید دیگران را زیر سئوال می برید .
به هر حال و در پایان صحبتم این را لازم بذکر می دانم که اینگونه مسائل مطمئن باشید چیزی جز خوشحالی دشمنان اسلام نیست چیزی جز خبر آنلاین بودن بروی صفحات اینترنتی که خوشحال کننده دشمنان ما می باشد نیست .
بیائید ایران خودمان را خودمان بسازیم و با دستهای خود نابودش نکنیم .
با امید آنروز
رشت 1 تير 1390
جناب استاد بوداغی!!!!!!!
با توجه به نوع و روش استفاده از کلمات و گفتارتان به نظر جزو اساتید فرهیخته و صاحب سبک در تفکر و ایده می باشید . پیشنهاد می گردد از ایشان در سایر زمینه های انتقادی فرهنگی هنری سیاسی اقتصادی ورزشی و... استفاده گردد واقعا جواب می دهد . ما استفاده کردیم جواب داده البته ممکن است شایبه جریان انحرافی هم متوجه ایشان شوند تنها دل نگرانیمان همین است .
به امید پرورش و رشد فکری و عقلی و شناختی و البته بصیرتی تمام اساتید فرهیخته و صاحب سبک در تفکر و ایده.
علیرضا 3 تير 1390
با این تندی که از یک انتقاد براشفته شدید وای به حال دانشجوهای شما. راستی چه سالی و چگونه مدرک گرفته اید؟ قبل از جنگ یا بعد از آن؟
نا شناس 5 تير 1390
از شمال نیوز که خودش مروج مختاباد و منتقد جابجایی مجسمه های هنری و فرهنگی ساری هست بیشتر از این انتظار نمیره که فقط انتقادات از نویسنده رو کامنت کنه . اگه با این مطلب مشکل دارین چرا تو سایتتون گذاشتین ؟؟ سه بار تا حالا یادداشت
نا شناس 6 تير 1390
قای بوداغی اگر شما مانند سایرین از امتیازات انچنانی برخوردار نبودید اینقدر با تحکم و پرخاش سینه خود را چاک نمیکردید!شما چگونه و با چه حمایتها و امتیازاتی مدرس دانشگاه شدید؟از نوشته سراسر شعار شما بوی ادب و فرهیخته گی به مشام نمیرسد ادبیات دیپلم ردی های قدیم بسیار متین تر و باورپذیر تر از نثر سراسر منم منم شما به اصطلاح مدرس است هیهات بر دانشگاه و دانشجویی که شما مدرسسش باشی !.مملکت ملک طلق شما نیست که اینچنین بر اندک منتقدان دلسوز و هنرمند مازندران که از جان و اعتبار خود برای بیان درد های مردم هزینه میکنند میتازید ومانند خوارج با مومنین رفتار میکنید امثال شما ها که برای فصل کردن و توی دهان زدن امدیدید و منافع مادی خود را بر همه چیز ترجیح میدهید تنها منفعتان ایجاد سرخوردگی و کوچ دادن هنرمندان از دیار و کشور عزیز ایران و افزودن بر اردوگاه دشمنان این اب و خاک است تا فقط خود بمانید و بس و بتازانید !
نا شناس 10 تير 1390
اون ادمي که اينو اسب ميدونه درک نميکنه که اين اسب نيست بلکه آثار باستاني هست حالا ممکنه يک اسب باشه ممکنه يک بيل باشه ممکنه يک سگ باشه
Faranak 11 تير 1390
Zendeh bad mokhtabad
نا شناس 11 تير 1390
مدعیان آزادی و دموکراسی و کسانی که همیشه به دروغ از مردم دم می زنند طاقت نقد . تحلیل حرف های خودشان را ندارند و از منظر آنها هر چه بگویند درست است و هیچ کس حق دم زدن ندارد و اگر کسی مثل آقای بوداغی آن را نقد و تحلیل کرد باید مورد هجوم هزاران توهین و هتک حرمت و اساده ادب قرار بگیرد . آفرین بر این مدعیان دروغین که خودشان ، درونشان را برملا و رسوا میکنند . بوداغی جان نترس خدا با شماست . عزتت روزافزون .
نا شناس 11 تير 1390
از قدیم گفتن چوب و که برداری گربه دزده حساب کارشو میکنه ؛ آقای بوداغی عزیز حالا هم شما چوب و برداشتی و حضرات رو حسابی به جلز و ولز انداختی . خداوند خیرت بده و تو این صراط مستقیم حفظت کنه .
نا شناس 12 تير 1390
اين آقاي بوداغي ديگه کيه حداقل اسنم مختاباد رو چند بارشنيديم
نا شناس 12 تير 1390
بوداغی عزیز بداند انگار داغ از دست دادن شهید برایشان جز شادی چیزی نبود . بیاید مادران شهید را ببیند که برای دیدار و تازه شدن خاطره ای از یاد آن شهید په بی تابی ها میکنند . یا نسبتی با خانواده شهدا نداری یا خود را به خواب زده اید
نا شناس 12 تير 1390
جناب دوست گرامی شما نه مطلب مختاباد را کامل خواندی نه آقای بوداغی را ، مختاباد از وجود فقط مرگ و نیستی در جنگ سخن گفت اما اعتراض آقای بوداغی این بود که جنگ را با مرگ و سیاهی معنا نکنیم ، منظور ایشان از شادی ، سرور عاشقانه ما رایت الا جمیلا وار و زینب گونه مادران و خانواده های شهدا بود . برادر جان مطلب ایشان را دوباره و بدون عینک پیش داوری و تعصب بخوان ،خداییش اگر شما این مطلب را انکار کنید بواقع شمایید که مادران شهدا را نشناخته اید نه بوداغی عزیز ما . کمی انصاف هم چیز خوبی است .
نا شناس 13 تير 1390
با سلام . من اهل استان شما نیستم و به خاطر ماموریت نظامی در ارتش اینجام ، اهل هیچ حزب و گروهی هم نیستم ، اما متاسفم برای شما مازندرانی ها ، بعد از سالها صاحب همچین قلمی مثل آقای بوداغی که اتفاقاً یک فرد جوان و فهمیده است شدین ، به جای اینکه قدر بدونید مرتب منکوبش کنید . اگه این آقا تهران بود الان تو معتبرترین روزنامه ها و مجلات و سایت ها قلم میزد . باز به شجاعت شمال نیوز .
حاجی تبار 13 تير 1390
شباهنگام که آقای مختاباد در فرودگاه لندن پیاده شد تا هنگامی که با مدرک دکتری به ایران باز میگشت برایش نقشه کشیدند .اگر هر بیننده ای در سیمای جناب مختاباد دقت میفرمود تاثیرات غرب زدگی را در چهره ایشان میدید. پر بود از حرفهای ناگفته که امروز مجال گفتن پیدا کرد ..جناب مختاباد شما تیری در جبهه های جنگ نخوردید ولی موشکی در فرنگ خوردی که تاعمق جان و افکار شما نفوذ کرده ..... با توجه به سیادت شما امید بازگشت و بهبودی شما را داریم.انشاا...
نا شناس 13 تير 1390
دیوونتم بوداغی جان . بنویس ، که خواندن مطلبت ، آرزوست .
نا شناس 14 تير 1390
وقتی کسی عشقش اسب باشه و شهادت رو مرگ و فنا و خشونت ، چه انتظاری ازش دارین .این بابا از جنس شهید و شهادت نیست . بذارید با همون اسب هاش خوش باشه ، چرا دلخوشیشو گرفتین . آزار دارین مگه شما ؟؟ بنده خدا حالا شبها خواب اسب باید ببینه به جای خود اسب .
علوی 14 تير 1390
برداشتن آن نمادهای زیبای شهر شاری آن هم پس از این همه سال یک تصمیم مرتجعانه بود و گوش نسل ما هم از سخنان و افاضات امثال جناب بوداغی پر است..واقعا واسه مدیران ساروی با این سطح تفکرات متاسفم
kkj 15 تير 1390
آقاي بوداغي منصوب به استاد دانشگاه كدام دانشگاه ! شما ابتدا ساختار جمله سوار تیرانداز سوار بر کالسگه كه در اول متن مغرضانه خود را اصلاح كنيد تا بعد از آن اضهار نظر كرشناسي استلادانه بكنيد - ظاهراا بايد در خطاب بالاي استاد دانشگاه كه به خود نسبت داده ايد - از سوي مقامات بررسي شود- تا نسبت به چهره هنر مند ملي و جهاني انقلابي اظهار نظر كنييد
نا شناس 17 تير 1390
واقعاً خنده داره . این آقای پر مدعایی که به یک جمله آقای بوداغی اعتراض میکنه ، خودش که غلط املایی داره !!!!!!!! اظهار رو نوشته اضهار ؛ استادانه رو هم نوشته استلادانه ؛ ظاهراً رو نوشته ظاهراا ؛ هنرمند رو هنر مند نوشته یهنی بینش فاصله گذاشته ؛ بعدشم ایشون خودش جواب بده واژه " هنرمند ملی و جهانی انقلابی " یعنی چی ؟؟ !! راستی آقای بوداغی مینویسه مدرس دانشگاه نه استاد دانشگاه . اینو هم دقت نکرده !!!!!!!!!
نا شناس 17 تير 1390
عزیز دل برادر ، شهر شاری کجاست ؟؟ نکند در حال ساختن بودی که ساری را شاری نوشتی ؟؟ نماد زیبا ؟؟ چقدر سطح زیبایی شناسیتان پایین است ؟؟
نا شناس 17 تير 1390
این همه نویسنده و مقاله نویس با عنوان استاد و مدرس می نویسن اما نمیدونیم چرا به استاد بوداغی عده ای گیر دادن که استاد کدام دانشگاهی ؟؟چقدر از دست مطالبش عصبانی هستن که به جای نقد محتوای اون فقط فحش میدن .
mohsen 17 تير 1390
سلام آقاي مختاباد و بوداغي
بهتره توان خودمان را صرف مسائل مهمتري چون عذل فرماندار مركز استان با استخاره!!!!،يا سفر گروهي مديران به خارج براي كسب تجربه!!! بپردازيم
نا شناس 17 تير 1390
آفرین به دوست عزیزم و در تکمیل فرمایشش در مورد اون آقای پر مدعا عرض کنم که : " کنید " را هم ایشان " کنیید " مرقوم فرمودند .
تو خود بخوان حدیث ............................ .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.